BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Har du stærke kompetencer inden for vagplanlægning, hvor du sætter en dyd i, at personalet har individuelle, gode arbejdsrul, samtidig med at der altid er de rette medarbejderkompetencer tilstede, så borgerne kan få den nødvendige støtte?
- Og har du hertil de gode samarbejdsevner, som det påkræves, for at sikre dette?
Hvis du kan svare ja til ovenstående, så håber vi på - og glæder os til - at modtage din ansøgning.
Vi har nu oprettet en stilling, hvor du som planlægger, får ansvaret for vagplanlægning af de tre afdelinger, som Bo- og Aktivitetstilbud Bogense rummer. Da alle afdelingerne er samlet under ét tag, vil du være tæt på medarbejderne og ledelsen samt få din egen arbejdsstation på lokationen.
Vi er meget fleksible ift. Arbejdstider. Arbejdstiden er mandag til fredag i dagstimerne, og der kan tilbydes 37 timer om ugen. Dette planlægges i fællesskab med de to teamledere. Stillingen ønskes besat fra den 1. februar 2025.
Om os:
Bo- og Aktivitetstilbud Bogense er et relativt nyetableret tilbud, og har nu rundet sine tre første år. Det består af tre afdelinger samt et industrikøkken, hvor vores to ernæringsassistenter laver mad fra bunden til alle afdelingerne:
- Botilbud Bogense - Senhjerneskade er et døgntilbud til voksne borgere (+18 år) med moderat til meget svær erhvervet hjerneskade med 12 lejligheder.
- Botilbud Bogense – Udviklingshæmmet er et døgntilbud til voksne borgere (+18 år) med nedsat fysisk- og psykisk funktionsevne med 9 lejligheder.
- Aktivitetstilbud Bogense er et dagtilbud, hvor borgerne visiteres efter serviceloven §104. Tilbuddet retter sig mod borgere med medfødt eller erhvervet hjerneskade. Borgeren visiteres af sagsbehandler med klare mål, hvorefter aktivitetsmedarbejderne sammen med borgeren opretter delmål ud fra borgers ønsker og drømme.
Den 1. oktober 2021 flyttede vi ind i de helt nye lokaler, som er indrettet specifikt til de ovenstående borgermålgrupper. Disse rummer bl.a. også træningscenter og sanseintegrationsrum. Vi er nu i proces med at etablere det meningsfulde samarbejde på tværs af afdelingerne til gavn for borgerne og medarbejderne.
Fælles for alle tilbuddene er den anerkendende, rehabiliterende og neuropædagogiske tilgang. Vi tager altid udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og ønsker til det gode og meningsfulde hverdagsliv. Vi yder støtte til at udvikle og vedligeholde kognitive, sociale, fysiske, psykiske og emotionelle færdigheder.
Der er i alt ca. 45 faste medarbejdere og 20 interne afløsere med forskellig faglig baggrund. Blandt personalet er der social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, pædagoger, sygeplejersker, socialrådgivere, ernæringsassistenter og omsorgsmedarbejdere. Derudover er vi uddannelsessted for både social- og sundhedsassistentelever, pædagogiske assistentelever, pædagogstuderende og sygeplejerskestuderende.
Opgaven består af:
- langtidsplanlægning og ressourcestyring via udformning af vagtrul, der sikrer, at dagens og fremtidens vagter er dækket med de rette medarbejderkompetencer
- at skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning og drift, således at borgerne oplever den mest optimale støtte i dagligdagen
- samarbejde med medarbejdere og ledelse herom
- hjælp til planlægning af ferie, helligdage mv. under hensyntagen til ønsker og rammerne herfor
- vurdering af personalebehov ved opstået ændringer i forhold til det planlagte, herunder dækning af vagter ved sygdom og andet fravær
- sikring af afvikling af normtid, ferie, afspadsering, omsorgsdage m.m.
- at stå for alt registrering i KMD Opus Vagtplan og Simple Plan
- løbende administrative arbejdsopgaver, som koordineres med de to teamledere.
Hvem er du?
- Du er engageret, udadvendt og trives i dialogen med både ledere og medarbejdere.
- Du har erfaring med vagtplanlægning og kendskab til vagtplanlægningssystemer, gerne KMD Opus og Simple Plan.
- Du har erfaring med arbejdstidsregler og har let ved at sætte dig ind i lovgivning og overenskomster, som har betydning for vagtplanlægningen.
- Du kan samarbejde med øvrige vagtplanlæggere og ledelse i hele kommunen for at sikre en optimal vagtplanlægning, hvor overenskomster altid overholdes.
- Du kan arbejde struktureret, overholde deadlines og bevare overblikket, således at der sikres holdbare løsninger i planlægningen.
- Du er god til dialog og formidling af f.eks. arbejdstidsregler, overenskomster og konsekvenserne heraf for medarbejderne.
- Du kan lide at være en del af noget nyt og er klar på forandringer.
Vi kan tilbyde:
- grundig introduktion til dine kommende arbejdsopgaver
- kursus ved KMD ift. vagplanssystemet
- en arbejdsplads med høj faglighed, medindflydelse og omsorg for hinanden
- en spændende arbejdsplads, der ikke er bange for nye initiativer og kreative løsninger
- en arbejdsplads i udvikling med plads til faglig fordybelse
- et stærkt tværfagligt samarbejde
- en engageret ledelse, der er tæt på og interesseret i din udvikling og trivsel
- tæt tværgående interesse-fællesskab og samarbejde med de andre vagtplanlæggere i Sundhed og Rehabilitering, hvor der altid er mulighed for faglig sparring
- god sundhedsordning.
Ansættelsesprocessen:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamleder Anita Pultz Henckell på tlf. 23 11 34 99 eller teamleder Betina Lauth Andersen på tlf. 40 49 92 71.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, dit CV samt relevante bilag senest mandag den 16. december 2024 kl. 8.00.
Ansættelsessamtalerne afholdes den 17. og 18. december 2024.
Vi arbejder i Nordfyns Kommune på at skabe den "Attraktive Arbejdsplads", og her kan du i linket bl.a. læse mere om personalepolitikken, MED-aftalen, arbejdsmiljø, sundhedsordning, medarbejdergrundlag og meget mere: En attraktiv arbejdsplads - Nordfyns Kommune
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på op til 37 timer. Ansættelsesstedet er Bo- og Aktivitetstilbud Bogense, Harritslevvej 7-9, 5400 Bogense.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cea3a411)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nordfyns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordfyns Kommune, Bo- og Aktivitetstilbud Bogense, Harritslevvej, 5400 Bogense
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6161191